Dag 2

Dagen började med att jag vaknade mitt i natten kl. 3 och drömde mardrömmar .
vaknade och vaknade .
steg upp kl.o6:1o
lagade mej klar , såg hemsk ut , åkte till bussen .
åkte med buss till vasa , sov på vägen dit men vaknade 100 gånger för att jag var rädd att sova och glömma att stiga av .
sen blev det att sitta vi matkahuolto och sutta på en kaffekopp .
så kl.typ 10 över 8 gick jag till rewellcenter och orkade inte gå runt så 20 över 8 frågade jag om jag fick börja en halvtimme tidigare idag . så var jag där , fick börja med att sopa (HELA BUTIKEN) sen dammsuga (HELA BUTIKEN)..
sen resten av tiden va mycket roligare , plockade upp kläder , ändrade om lite i hyllorna , bytte ut kläder .
sen var det äntligen mat , glömde att äta  frukost . åt som en häst och snabbt gick det .
sen hängde jag med netti en liten stund , och då la jag larm på några sjukt snygga vår jackor . sen var det plötsligt kaffe och efter den kafferasten gik dom 2 sista timmar na , nej 1 timme och 45 minutrarna sakta . gosh .
men så äntligen slutade jag halv 4 . så gick jag runt på stan . 4 slutade netti , hihi . så sen provade vi byxor och sen for vi hem . somnade i bilen .
sen mat , sen nothing .
så åkte jag lite med snö scootern och nu har jag tappat ett bad .
idag värkte inte hela foten utan bara helen .
bättre än igår iaf :)
nu ska jag gå i badet , pussar
-sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback