Dag 1.

steg upp 5 över 6 imorse . hade väckning på 6, men jag ville kramas i 5 minuter med andré först eftersom att jag inte ser honom förren på fredag . saknar honom redan :( <3

nåja , 20 för sju stod jag vid busshålls platsen .
5 för kom bussen . 10 före 8 var jag i vasa . HADE INGET ATT GÖRA .
gick till caffeé paris . drack en latte , mådde skit , gick runt . mådde dåligt , trodde jag skulle spy . 20 för 9 satt jag utanför veromoda . 10 före knackade jag på .
Gissa vad jag gjorde först ?? DAMSÖG , jag som HATAR att städa , jag damsugade hela butiken . men det var faktist inte så farligt .
sen fick jag lägga larm på nya skjortor och lägga dom på hängare , DOM VAR MÅNGA . sen kom en av dom som jobbade och sa att min vän sökte mej , gissa vem det var ! just det , min kära bästa vän jeanette (NETTI).
så gick vi på mat , hon fick ha en timme , jag en halvtimme , snacka om orättvist .
men jaa . sen blev det att fortsätta med skjortorna och sen hänga upp dem . så sen fick jag göra liknande saker , klockan 2 gick jag till arnolds på kafferast , gissa vem som också kom dit ? :) jaa , netti .
sen fick jag packa upp väskor . :)
sen kom en av dom som jobbade och sa att jag skulle med henne ner till källaren , ett par nya jackor hade kommit , sjukt snygga . en av dom ska bli min nya vårjacka .
sen sa hon till mej , ja nu får du slut fö kl. e fyra . vi syns imorgon :)
Så gick jag på i rewellcenter tills netti slutade och sen så for vi hem med nettis pappa :)
somnade i bilen . då jag kom hem gick jag genast i badet mina fötter värkte :(
nu sitter jag framför datorn , ska ringa älsklingen min nu . pussar ! <3
-sassa

lite bilder från modeshowen , snattade från matilda på facebook , hoppas det är okej ? :)
hon som är med mej och netti på bild med tunikorna .

(jag)


(jag)


(netti,jag,matilda)


jag, micho , netti


netti,jag,matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback