<3

till min älskling, André. nu är texten till vår sång , ungefär översatt , ändrade lite så att det passade bättre på svenska .

fredagkväll under stjärnorna
på ett fält bakom din gård
du och jag målar bilder med stjärnorna


och ibland säger vi ingenting
bara lyssnar på syrsornas sånger
allt jag behöver är här bredvid mej .

och jag vet allting om dej ,
jag vill aldrig vara utan dej !

Jag är endast uppe när du inte är nere .
jag vill inte flyga om du är kvar på marken
det är som att , vad jag än gör är jag bara
mej själv när jag är med dej .

okej , du gör mej galen halva tiden
den andra halvan försöker jag få dej att förstå
att vad jag känner är sant !
jag är bara mej själv när jag är med dej !

bara en små stads flicka och pojke
som lever i denhär galna världen
försöker förstå vad som är och inte är sant .

och jag förstöker aldrig dölja mina tårar,
hemligheter, alla mina innersta rädslor .
genom allt förstår ingen mej på samma sätt som du gör !

och du vet allt om mej ,
du säger att du inte vill vara utan mej !

JAG ÄLSKLAR DEJ ANDRÈ CHRISTOPHER SKOG <3



(jag kanske har översatt texten lite fel men , iaf ungefär . Taylor swift - i'm only me when I'm whit you )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, så gulligt :)

2010-02-08 @ 20:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback