whatever it takes

Jag är lycklig. så otroligt lycklig. fast allt kan gå åt skogen så är jag lycklig!

Det har hänt så mycket här utanför bloggen. bloggen dör väl snart av uttorka.
men I'm not dead, i'm aliiiivee . idag har jag set twilight (shit, jag har glömt hur det stavas) med Nathalie.
åh edward är så söt. men andré är sötare. då Edward kysste bella, ville jag bara kyssa andré, men han var och jobbade. damn it. ehe. så sen var jag med min söta pojkvän som är snyggare än Edward , och vi for me tommy och tuubi till simstranden. var där en stund och sen for vi till hoppamäki eller vad det nu hette. det är ett utkikstorn eller nåt. det var hemskt att köra dit, mitt hjärta flög ut 10 gånger minst. en riktig kick. trodde jag skulle dö förrän vi var framme. men det var kul. sen for vi till komossa lokalen och spelade lite pingis. det var kul! ;)

igår var jag, netti och killarna till stan (vasa) på bio, step up 3D. före bion shoppade vi. jag var med Vanessa och tomas ( tåbbes lillasyster och styvpappa ) och hjälpte vanessa att shoppa nya skolkläder. det var super kul!
sen shoppade jag med netski, hittade 2 tröjjor från H&M och en tröjja från gina. så köpte jag shampo som reparerar håret från frissan. hittade också min höstjacka, ska kanske köpa den imorgon ;) mera har jag inte att komma med.
eller visst.

imorgon blir det vasa med älskling, ska till tropiclandia med andrés lillasyster, mamma och två andra. dom skulle dit så då hakade jag och andré på. det blir kul! haahah, jag minns när jag var liten och simmade vid tropiclandia och såg stora tjejer och killar och dom pussades. så tänkte jag att jag nångång också skulle pussas med nån vid tropiclandia. heheh. nåja sen är det shopping som gäller. har två löner som ska komma nångång, vet inte när nån av dom kommer . heheh. konstens natt senare . niiice.

åh, på tropiclandias hemsida finns det två bilder på storasyster,lillebror och kusin . då dom var mindre . ganska kul! hahah.


jag saknar dej pappa, varje dag. vet inte hur du har kommit in i mina tankar den senaste tiden, men jag tänker på dej hela tiden. minns dej hela tiden, saknar dej hela tiden. Jag älskar dej och jag saknar dej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback