nu!

känns det som att det är dags för mej att färga håret brunt. såhär pass då hösten kommer och det blir mörkt.
jag har hat blont i ett och ett halft år nu. jag älskar min blonda färg, men det börjar nog bli dags nu. jag kan ju sköta mitt hår bättre då jag har brunt så om jag vill ha blont till sommaren så får det bli så då. men nu tycker jag att brunt hår passar bäst. och jag saknar faktist det lite. jag har till och med kommit på frisyren jag ska ha i brunt hår.

men ångest har jag, tänk om jag ångrar mej? ;o

nåja. det är iaf dags nu. kanske efter helgen eller före . men snaaart :)

eller efter skolfoto? ;)

denna frisyr ska jag ha med brunt hår .
säg snälla, vad tycker ni? brunt eller blont?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Brunt är ju nog finare till hösten / vintern tycker jag ,

och jag har sett bilder på dig med brunt hår , du passar shitbra ! Så jag tycker brunt , och frisyren på bilden blir shitfint med brunt hår nu i höst / vinter :) Men du ska ju bestämma själv !

2010-08-23 @ 18:12:09
Postat av: micho

BRUUNT :D

2010-08-23 @ 18:50:37
Postat av: Emmi

Brunt tycker jag, passar bra på dig och matchar höstens mörker bäst på alla sätt och vis! =)

2010-08-23 @ 20:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback