internatet

ja. imorgon börjar skolan igen. det betyder mera bloggande.
ålandsresan var bra, jag kanske inte berättade. men vi for till åland på natten till lördag. var framme på lördagen kl 1 tiden på åland. så blev det korv görans (som heikius-hus har byggt) på åland och sen liiiite shopping. köpte en björn borg bikini överdel. ja shopping på åland är inget att rekomendera ;D eller va vet jag. jag var bara ute efter en bikini. sen blev det simning i salt vattnet. så drog vi iväg på 50 års fest. hade det super trevligt.
sen hemfärd. kom till åbo idag på morgonen. så for vi till kusinerna. var där till kl 1 på dagen.
så for vi hemåt. direkt jag kom hem blev det snabbpackning och direkt till internatet.........
jo.

nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha för kläder imorgon. hade som tänkt att det skulle vara kallt men jaaa..
hahah. får se vad det blir. just därför har jag inte tid att blogga nu ;)

så, ett till problem; jag har blivit van med stooooor spegel från golv till tak. nu har jag en liten badrumsspegel.
kill me .

jaja. nu ska jag plandera morgondagens outfit. pussar.

-sassa

(jag skulle ladda upp bild, men internet är trögt. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback