godmorgon :)

okej, här sitter jag framför datorn kl. 06:53 i bara handduk och vått hår. om en halvtimme skall jag vara färdig.
jag är trött idag. gick och sova tio men ändå är jag trött. usch.
annars, tack för kommenterarerna, glad att ha en grupp som stöder mitt val att färga håret ;)
någon som inte är med på gruppen är min pojkvän och två andra som inte heller kommer gilla det är mamma och moffa. moffa tycker jag har så vackert hår och mamma tycker att jag äntligen ska ha färgen jag har försökt få så länge. och min pojkvän tycker att jag är mycket snyggare som blond ;)

what to do people?

nåja . jag har suttit här i 4 minuter nu. jag har 32 minuter på mej att bli helt klar.. damn it.

nu måste jag gå. ha en trevlig dag i skolan/på jobbet :)
kramar, sassa

hahahhahahahahah, älskling vaknade just. va e klockon? jag bara; 06:59 han: VAA?? ,jag : alltså du får sov en halvtima till. han: va? zzzzzzzzzzzzzzzz . hahahah .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback