balabalibilaa

Nu e jag på bra humör. har lagat rävkort med nathalie, och vi har inte många kvar. nu ska vi äta upp
kokosbollarna som vi lagade igår, mums. det vattnas i munnen :)


ja. igår var vi som sagt vid tommys villan, vi fiskade skrattade åt korv och hade det trevligt.
då jag provade fiska med tommys fiske spö så sa jag " såhär gör man för att få napp" jag la ner spötoppen under vatten ytan och vevade in, så sa jag hela tiden napp napp napp.. osv. så jaa guess what? jag fick napp ;)
på första försöket med tommys spö :D

jaja. så sen for killarna ut och fiskade och jag och netti lämnade kvar vid villan och pratade.
jag vet så mycket nu så min hjärna är fullproppad :D hahah .

Vet ni vad, denhär sommaren har varit galen. det har hänt så mycket galet, roligt, hemskt, dumt, kul... etc.
men ja, dom galna tråkiga jobbiga dumma sakerna börjar reda ut sej. äntligen kan jag andas frisk luft :)
det börjar bli bra nu. det har för det mesta varit bra iaf !

livet e perfect, och dagen började med mardrömmar hela morgonen. bad for me.
jo, sen rävkorten, sen facebook. så blev dagen super!
kramar,sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback