you're out of my life

Torsdag - Var på Wautsi-kväll med flickorna, jätte kul kväll :) Tack Jannike!
Freddi och Dani kom efter mej och Janina därifrån så var vi ut och körde hela kvällen/natten och sen körde dom hem mig till maxmoo, tog en kaffe och chillade här före dom for hem ;)

Fredag - Kyrkan med Sassa :) När jag kom från kyrkan satt jag bara på datorn en stund, sen skulle jag ta en powernap klockan 3 före jag skulle till Sassas, jag la på väckning klockan 17:30, men jag vaknade klockan 2 på natten ist ;O Jag var vaken ca 5-10 minuter och sen somnade jag om och vaknade igen 11 på morgonen ;O hur f*n kan man sova så otroligt länge???

Så S, jag sov hela gårkvällen... SORRY!! <3

IKVÄLL SKA DET BLI MEGA KUL! :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback