wierd

jag hatar att bråka, visst ja kommer aldrig att gilla henne . aldrig mera bli kompis med henne .
men jaa . jag menar sen när ska man låna ut saker och sen få dom söndriga tillbaka , sen när var det okej ?
Jag tycker bara att rätt ska va rätt . jag har ingen lust med allt dethär , även om du e så löjlig .
så orkar jag inte slösa min energi på dej . Och du , säg till hela skolan din om mej , hahah . jag bryr mej inte jag känner ingen där jag bryr mej inte om vad dina kompisar tycker om mej . jag bryr mej inte om dej .
Och förästen , när började det bli okej att ljuga ? sluta med det . för nån tid sedan sa du att jag var omogen då jag skyddade netti . det var ju i lågstadiet man sa " om du inte slutar nu så skvallrar jag , eller säger åt mina kompisar" .
hahah . skulle jag ha fel nu , så skulle jag inte hålla på med att bestämt ha betalt för mitt söndriga halsband . Du kan få det söndriga . bara du betalar så att jag kan köpa ett nytt . Gör det . så slipper jag ödsla min tid på dej .
kram

och jag skriver på bloggen för du tryckte av då vi pratade om det . fegt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback