where are you?

mjo . har just kollat filmen Gray metters , den var ganska bra faktist .
senare ikväll ska jag se fortsättningen på filmen jag och andré kollade igår .

idag kom jag på en sak , vad jag skulle vilja ha .
Massor av hår saker . jag ska börja sköta om mitt hår mera än nu , börja ha olika frisysrer varje dag .
och blont hår ska jag ha tills det har vuxit över bysten alltså typ 10-15 cm längre än nu .
det kommer minst ta ett år . ....... gah .
men då dagen kommer är jag glad . jag ska köpa clipon , och ha långt hår då jag känner för det .
jag ska helt enkelt styla mej genom att styla håret .
och vad jag verkligen måste är att fylla på vår och sommar garderoben .

skolan var faktist rolig idag :)
hej har någon nån bra ideé på vad jag kan hitta på för gulligt ikväll .
jag vill göra nåt kul med André . men jag vet inte vad . det är för dyrt för mej denna vecka att äta pizza eller gå på bio . tyvärr . men nåt kanske man kan hitta på ? :)
Några idéer ?

joo . så tycker jag att netti och jag ska köra in en frågestund snart , så ni kan ju börja fråga så ser vi när själva frågestunden ska komma . kanske i nästa vecka . ni får fråga vad ni vill , finns inga dumma frågor bara dumma svar . :):)

jojo . bilder orkar jag inte lägga in , har ändå inte tagit några speciella bilder än så länge idag :)
kanske senare . upprepar kaaanske .

så idag började jag prenumerera på Burda . då får jag börja sy kläder hemma också . för jag är ju inte så duktig så att jag kan rita mönster själv ännu . Men det kommer bli kul tror jag :)
så har jag heller inte tid att designa en helt egen klänning tills min morbrors bröllop så , jaa .
jag hittade det perfecta mönstret . faktist den klänningen jag hade ritat bortsett från att jag hade lagt att klänningen skulle vara ballong .

usch, när jag var yngre , lågstadiet 7.8.9 var jag smal , nu sitter jag i sängen med datorn i famnen och böjd rygg . min mage hänger nästan över byxkanten , eller den ser mullig ut . fet kan jag inte säga . men jag är inte smal som förr . ikväll ska jag tvinga andré att komma och simma med mej :)
hihi. snart är det sommar och jag har mage ........... gah .
jag har iaf slutat att äta godis och bullar på veckorna . bara på hälgerna ska jag äta .
såå . men nu ska jag äta nåt . kramar till er alla . puss och kram , sassa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback