what to do what to do

Denna dag har varit bra om man bortser från vädret och från att vi hade mönsterkonstruktion och materiallära i skolan.
Efter skolan gick jag och packade mina grejer från internatet, så for jag och Jasmine ut och körde med hennes pojkvän.
Och sen satt vi i stan en stund tills vi kom på att vi ska fara hem till hennes :)
Jätte fint hus, vi satt mest om funderade hennes högstadie tid..
Oj huhhu segär jag nog, hahahah :D
Lite före 7 for jag därifrån för hon skulle till hennes mommo klockan 7.
Så nu är jag i Kållby hos min älskling Robin.. :)
Men han är och arbetar nu och slutar om typ 2 timmar så jag funderar att se på en film och värma mig i hans stora härliga tröja ;) Det gillar jag!
Och jag gillar verkligen denna familj, alla är så treevliga och härliga!
Glada vappen allihopa :)
Netti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt din leopardsjal? den e' fin!(:

2010-05-16 @ 01:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback