trötter

jaa , nu är jag dööö trött.
usch. jag skulle verkligen behöva sova en stund , men jag orkar typ inte . jo jag ska ,
vad jag inte orkar är att skriva , men jag måste ju hålla er upprättade :)
igår kom micho hit och sov . men jag sov med andré :) mysigt .
så idag var skolan helt okej , men ganska tråkig .
nu kommer några bilder jag lovade tidigare idag , men sen ska jag sova . verkligen. jag är trött.
men ha en bra kväll :)
kramar, sassa

michelle igår, sötknoppen . jag trodde att hon skulle skratta ihjäl sej , hon tillochmed föll ner på golvet. :D


dagens outfit


min ehm "snygga" teckning . hon fick lite stor bak ..


ett gyllene spöke i omklädningsrummet ;)


ego bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback