tjohoo

om 5 minuter är det mat , kalas . och jag kom precis ur badet . hehe .
tar väl en längre stund för mej . och dessutom brukar det vara så i vår stora familj ,
att om vi säger att det är kalas/mat klockan 6 blir det 7 om vi säger kl 5 blir det 6 .
så jag antar att mamma räknade ut det :)

hela eftermiddagen har jag försökt fixa en ny header , men det bara bråkar så aldrig mer att jag försöker .
ska fråga s-ms pojkvän om han kan hjälpa mej . jojo .
ikväll ska jag till min kära pojkvän . får se vad vi hittar på , men först ska jag vara på kalas här hemma med släkten/familjen .
såå , vad ska ni göra ikväll ? :)

kisses
-sassa

jag och en sovande hannah idag


jag nujust , eckliiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback