Svar på Tal

Larsmo tjejen johanna la ett inlägg om mej i sin blogg , tyvärr så ljuger hon .



heej!
lånade ett halsband av en ..tjej före ja lånade det var färgen lite bort, och nu säjer hon att ja ska beställa ett nytt halsband för att en liten diamant hade fallit bort och diamanten syntes knappt, på den. före ja lånade halsbandet hade en annan kompis lånat det och då hade en blomma fallit bort från halsbandet och nu säjer ägaren till halsb. att ja har haft sänder allt, och gjort så att fägen farit bort , men tyvärr var färgen redan borta när ja fick låna det!! så hon kan nog .... gå o jöm sig den där tjejen hon har bara gjort allting skit mellan mig och en annan kompis, så nu vet ja inget mer hur det är tilltrasslat! :(


Färgen VAR INTE borta då jag lånade ut det , jag har knappt använd det .
färgen är helt skitful nu . den var inte liten det var en rund boll med många diamanter på .
Nej för då netti och jag skildes åt den hälgen så var halsbandet helt . jag är sekär , och netti sa just att det inte var sönder och att du hade sagt åt henne att du hade lagat sönder blomman och diamanten .
jo jag vet att jag kan kära du . och nej , jag ska ingenstans , heh . trivs bra där jag är . och det var du som gjorde så att netti inte vill va me dej mer , ditt fel . det kan du fråga netti . det var inte jag som sa att hon inte skulle få träffa mamma sin i himmlen . för det kommer hon att göra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback