solen

hejsan !
dagen har börjat bra med att se ut genom fönster och se solen skina .
inatt då jag låg i sängen tänkte jag på sex and the city då charlotte inte kunde få barn .
tänk om man faktist inte skulle kunna få barn . jag menar jag vill ha barn då jag är över 20 år ,
jag vill ha familj och ett eget barn inte adopterat . såå snälla gode gud jag vill kunna bli gravid .
jag menar bara tänk om .. alla är ju orftast så säkra på att dom kommer få barn då dom blir vuxna ,
men alla får inte . tänk om jag kommer att bli en av dom ? hoppas inte !


nåjo . idag har jag varit till kyrkan  . tråkigt . faktist . men kul att hänga lite med netti .
jajaj . har varit med mina söta kusiner och hunnit sola .
nu funderar jag på om jag ska sola eller se sex and the city .
får se . har också pratat i telefon med gull-simone . hon lever :) tack gode gud för att hon mår bra . eller ganska bra.
jepp jepp . har lust att fara och köra vespa :) nunununuuuu . men jag vet inte om netti skullle komma hit eller inte för hon svarar inte på telefonen :(

här kommer iaf några bilder
puss på er <3



sötis simone hjälpte mej sy kjolen som jag ska ha på söndagen , dopet.


min sötis kusin med mina glasögon . jag ska inte lägga någon bild där man ser hennes ansikte helt eftersom att föräldrarna inte vill det . och det förstår jag !


kusin tog en uppochnervänd bild på mej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback