SKIIIIT

Jag är så himmla arg . dagen började helt okej , med bowling . som var kul .
men sen kom matte provet . god i hate it .
jag klarade alla uppgifter förutom dom två sista . den sista har vi aldrig helst räknat .
jag har aldrig satsat så mycket tid på ett prov . jag brukar skriva och skita i vad jag får bara jag får godtjänt . men då jag en gång satsar så fittas det . jag ärt arg arg arg .....
skulle jag ha klarat en av dom 2 sista uppgifterna skulle jag ha fått B3 , alltså bästa vitsordet , som 10 eller mvg.
jag vill bara heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmm.
men jaa a. för mammas skull stannar jag i skolan , hon sa att jag inte skulle fa hem ,. så hon la in pengar så jag skla få gå och äta pizza sen . tack mamma . JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA . hon finns alltid där för mej och hon gör alltid allt hon kan för att göra mej på bra humör då jag är nere . Jag älskar dej mamma !

men nu ska jag gå och lugna mina närver .
kram , sassa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback