sjuk .,. again .

igår kväll hade jag stegring , nu tror jag hela kroppen har feber .
usch , min hals värker. och jag har tråkit , är inte det minsta trött .
någon som vill byta med mej ? bli sjuk och trött så får jag vara frisk och pigg :)
jepp jepp . typiskt mej att bli sjuk då jag inte vill .
jaa just det varför jag inte skrev i förrgår var för att internet inte funkade och igår för att jag typ var sjuk och inte orkade . jag saknar min pojkvän mer än allt annat nujust , eller en pizza skulle funka bra också :) haha .
nu har älskling matrast exakt nu , och jag är uttråkad !

ge mej denhär nu , det är den jag vill ha ;




hadet så bra , kramar
-sassa

Kommentarer
Postat av: hanna

krya på dej ! :)

2010-04-08 @ 16:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback