påsk

oj vad jag har påskfeelis .
nu vill jag bara sluta och fara hem och påskpyssla :)
får se vad jag hittar på ikväll , har lust att va me vänner man inte träffat på länge !
är i skolan och jag börjar känna mej hjärndöd . påsant .
hahahah . då jag var till hälsovårdaren så skulle jag säga att jag känner mej tung i huvet eller som varm och sjuk , men så kunde jag ju inte säga att jag känner mej sjuk i huvet så sa jag att jag känner mej slut i huvet och det låter ju inte rikitgt normalt , men det bara flög ur mej . hahahah .
så sa netti , ja men he e do jo allti .
men kära läsare nu ska jag på modersmåls timme . ha det så bra och gllad påsk och första april . :)

-sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback