Netti

DU är värledns finaste tjej .
jag vill aldrig att något hemskt ska hända dej .
jag hatar att se dej sårad , jag hatar att se dej lessen .
du har världens gulligaste skratt och är världens gulligaste kompis .
så mycket jobbigt vi har gått igenom tillsammans , vet jag att vi kommer finnas hos varandra
hela livet . så många gånger folk har försökt förstöra för oss 2 , har aldrig någon lyckats förstöra .
jag är inte rädd mera , för att jag vet att vi håller ihop i sorg och smärta i lyckliga stunder . ALLTID .
Du & jag netti . I LOVE YOU .
NS♥
föralltid !
du e guld värd vännen . jag skall alltid finnas här för dej och skydda dej och stå vid din sida ! jag lovar !

-sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback