nåjaaa

har inte fått nåt gjort ännu .
plötsligt började jag må jätte dåligt .
usch . såå , nu vet jag inte var jag ska få krafter .
har huvudvärk . måste ta ett piller ¿

jojo . trött är jag . tråkit har jag . men krafter har jag ej . heh
usch - är ett ord jag säger jämt utan anledning .

började tänka på molpe idag , minns då jag och andrés lilla syster nathalie , simmade och hoppade från 5 meter i molpe . kul dag ! absolut .

nu ska jag faktist göra nåt på 20 minuter . önska mej lycka till :)
kram på er !
-sassa




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, jaa. Det var faktiskt skitkul! :D

2010-04-18 @ 21:25:13
Postat av: ann

Inte så värst länge till så kanske vi kan ta en molpedag på stranden igen:D

2010-04-19 @ 09:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback