naatt

Efter skolan idag var jag med älskligen min här vid internatet :)
En 7 tiden kanske så for vi till kållby med vespan :)
Vi kramades och såg på film, jag somnade som vanligt i filmen..
Och när jag vaknade kändes allting så otroligt, jag var jätte upp och ner!
Jag kunde inte sluta se mamma framför mig, begravningen, sjukhuset. :(
DET VAR HEMSKT! Jag hade drömt om mamma, jag var arg när jag vaknade upp.
Men tack och lov vaknade jag upp bredvid min älskling som låg och höll om mig.

Kom till internatet tillbaka 00:03 ;) Sitter med tandkräm i ansiktet nu och hoppas oinnerligt mycket att världens fulaste finne ska vara borta imorgon när jag vaknar.

Nu ska jag sova eller så ska jag se lite andra avenyn på svt.se före jag somnar :)
Godnatt! :)
Netti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback