Måndag!

idag på morgonen satt jag på med mamma till jakobstad.
hade riktit trevligt med min kära mamma .
sen for jag till internatet och sen till skolan .
hade en väldigt enkel dag .
på hälsolära skulle vi spela badminton och det hatar jag , som tur var gymnastiksalen upptagen
så vi gick på promenad in till stan , kort . vi gick till shoe shop .
hihi , så lämnade jag netti och simone i stan , jag for till apoteket efter nåt och sen till seppälä och köpte min nya jeans jacka , I LOVE IT . jag är på andrés dator nu , så bilder kommer senare .
så for jag och köpte present åt andré . han läser inte bloggen så kanske jag kan skriva här .
jag köpte halvhjärtan . där jag skrev in våra namn och datumet då vi blev ihop . alltså 20.02.09
och sen ett bälte där det står hunk på . passar bra på min snygging .
så ska jag ännu köpa nåt smått till . iaf jag tycker det är roligare att få många presenter .
så på morgonen på fredag ska jag sjunga upp honom och så ska jag ha bakat muffins ännu och ge åt honom .
så får han en bra start på sin födelsedag . så . jag älskar andrés födelsedag, bästa på året ;) det är så roligt .
hihi . men ja sen for vi till internatet och sen på tuppevare .
nästa vecka ska jag och alexa vara värdinnor så jag ska bjuda några . bara för att man får värdinne present . :):)
men nu ska jag mysa med min kille . puss på er alla .
-sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback