kram sången

kollar i genom låtar man hört genom åren , som hanna - anropar försvunnen , drömhus - stjärnan på himmelen , kramsången , en rosa heliktoper, smurfarna, mambo no 5 , las ketchup - ketchup song, macarena, sarek-genom eld och vatten , dj otzi - hay baby , tea - tytöt tykkä :) några som man hörde :D
här kommer kramsången ; som texten alltså .jag kan inte detdär med youtube!


hahahah ;

Du är min största skatt
Du gör mitt hjärta glatt
Och när vi kramas är jag din

Du är så söt jag blir så glad
Vi kan kramas varje dag
Du är så söt och det jag vill
Är att få en kram kram till

Min kärlek är så stor
Mitt hjärta du bebor
Och när vi kramas är jag din


Och om du reser bort
Blir längtan väldigt kort
För jag är alltid vid din sida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback