inlägget som skulle in igår , men som aldrig kom in

jag hatar arv ! för det blir bara massa strul med det .
har varit jobbigt idag .
-
nåjaa , nu ska jag i badet och sen ska jag laga mej och sen ska jag med yasmine till hällnes :)
kul! hoppas simone kommer också . just nu saknar jag min pojkvän så otroligt mycket !
igår var jag hemma läänge väntade på ... men så for jag till årvas för hemma fanns inget att göra , där hittade jag min underbara pojkvän eller jaa ja visste renn att han skulle vara där , annars skulle jag aldrig ha åkt dit ,
sen kom han och pådelin till oss och före det han jag träffa söt-hanna , så det var kul att se henne :)
såå idag har jag varit til vasa med mamma , sen till mommos & moffas och ätit och sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback