it's your sister

haha jeremias har visat mej häftiga ringsignaler till iphone .
då jag ringer låter det , it's your sister , picking up ... bla bla bla .
heh . nu ska jag till Hannaa & Yasmine . ska hämta min vespa och mina saker :)
såå . sen då jag kommer hem ska jag ta ett bad och ha lite hemma spa :) sköönt .
igår på dansgala var det kallt och helt okej kul . blev liten besviken då dom jag kom dit för inte var där typ . så jag och andré for hem med buss kl. 1 .
men jag fick vara med mina kompisar från högstadiet och med andré och netti och hennes pojkvän .
men nu ska jag till hannas . puss på er . ha en trevlig söndag !
kramar
-sassa

jag veet , jag sov med smink inatt , men dagen efter är som den är :)
så här ser jag iaf ut nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback