idag

igår på kvällen blev det party i hällnes :)
yasmine kom dit och dansade . min andré kom dit med mej , hans mamma skjutsade oss :)
han var söt hela kvällen . på natten vaknade jag av att jag hade drömt en hemsk hemsk hemsk mardröm ,

jag drömde att andré hade dött och folk sa åt mej att det kanske inte var han som var död , att jag måste bekräfta om det var han  , så kom jag in i en sal där hans mamma satt och gret och jag inte om det var sant att han var död  så jag skulle se om det var han , så öppnade dom kistan och där låg min älskling helt vit . jag vaknade upp helt svettig och rädd , jag blev så lättad över att se andré ligga brever mej och att det bara var en mardröm att jag började gråta . JAG HATAR MARDRÖMMAR ! Och jag vill aldrig förlora min pojkvän! ♥

Idag var det dop , först kyrka , sen dop . att sitta i kyrka så länge var verkligen tråkigt .
men hannah var söt :)
så efter var det mat och dopkaffe , super god mat och tårtorna var svingoda !
ikväll ska jag antagligen åka till andrés ! det ska bli kul , saknar hans lillasyster ;)
heh . men nu ska vi se sex and the city :)
puss på er ! hur har er söndag varit ?
kramar
-sassa


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Saknar dig med! :) <3

2010-04-04 @ 22:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback