Idag

Imorgon fyller andré , eller jaa om 4 timmar är klockan tolv :)
jepp jepp . idag efter skolan kom simone hit , sen for vi och mötte upp micho på stan och sen så for vi till vår klasskompis Mikaela som hade kalas kaffe . kul! men min snuva har blivit så hemsk så jag måste springa och snyta mej hela tiden . not so funny . netti du har smittat mej :( hehe . miss u !

Iaf sen så for jag och micho och köpte paketpapper så satt vi och pratade en stund . :)
niiiiice .
så , mera har jag inte gjort än att paketera in paketen :)
Nu bara längtar jag efter att få sjunga upp andré :):):) men jag funderar starkt på att ge en av dom 5 presenterna klockan 12 , men jag får se , om vi har somnat eller nåt .



mikaela :)



jag , min röda näsa och söt michelle


sötis simone !


andrés presenter , snyggt inpaketerade :D hehe


Gullungen


jag på jomppa idag , mitt hår var elektriskt ;)


nu orkar jag inte ladda upp mera bilder , det är så trögt .

men hadetbäst
-sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback