hemma ikväll

tror att jag sitter på med mamma till jakobstad i morgon eftersom att hon ska på kurs till klockan 9 och jag har sovmorgon till kl.10
såå . ända som är dumt är att jag brukar stiga upp 9 på måndagarna , men imorgon måste jag stiga upp 8 .. doh .
men går och lägger mej i tid ikväll , är ändå så trött .
ska packa färdigt ikväll också . nu ska jag tappa ett bad och ha hemma spa , sköööööönt .
längtar efter ett bad . har huvudverk och sånt .
så ska jag också ta bilder på alla mina kläder och printa ut i små bilder på pappaer . bra att ha om man inte vet vad man ska ha så behöver mann inte riva ut allt ur skåpet ;) som jag alltid gör !
hihi . men nu ska jag gå och tappa badet .
kramar till er alla
-sassa

(jag och simones styvpappas sköldpadda)


(älskling kör med min moped)

(Netti och sköldpaddan, )


(snygga killar hahah , netti och simone med skyltdockorna . vårt fotoprojekt var att ta bilder och sen ställa ut dom . skitkul . och visst blev det nice ? )


projektet hette " jeppis by night" och jag och simone körde med vespan runt stan på kvällen och to bilder då vi körde . dom blev faktist riktit coola .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback