hejsan!

igår kväll sov netti & simone över här hos mej .
vi hade jätte kul . netttis pojkvän och nå kompisar kom hit . simone och netti var i full gång hahah .
men själv saknade jag baara MIN ALLDELES EGEN POJKVÄN <3 André . men han var hos sina kompisar .
så var det en pluttig tjej med , hon var sur nästan hela kvällen , men sen började hon prata med mej så hon var ändå rätt så schysst . ikväll får jag träffa andré ^^ längtar ! jag veeeeet att jag jämt skriver om andré men han är värd att skrivas om ! världens bästa ! jag vet inte vad jag har fått för fel , men det är sekärt pågrund av netti jag typ har blivit som nykär i andré :) härligt ! tummen upp för det !

vi tjejer sov typ 7 timmar inatt . haha .
men sen har vi varit i badet och sen har vi också varit och matat lammen med tuttflaska .
kul har vi haft det ! synd bara att klockan är så mycket så dom måste åka , men vi syns ju ikväll .
iaf .
men jag återkommer .
kramar
-sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback