hejsan

snart mat . har haft sömnad i dag hela dagen .
efter skolan vill jag hitta på nåt kul . men vet inte vad . solen är borta idag ...
såå . vi ska också till michos efter mina skor :D
åjåj . såå . ja har inte riktitgt något att skriva . igår blonderade vi mitt hår , färgade utväxten och lite extra . nu är jag blond blondare blondast platinium. men jag ska ha det platinium , innan jag nångång funderar på att färga det brunt igen :)
hihi . men oj vad ja är hungrig . väntar på mat mat mat mat .

usch idag är jag så trött att jag inte har haft nån ork att göra nåt . har bläddrat i några nya burda och sen har jag ritat en teckning. ful blev den . kanske kanske kanske kaaaaaaaannnssskkeee får ni se bilden .
heh . outfit bild ska jag försöka slänga in idag också :)
men nu ska jag till timmen å vänta på mat :) min mage kurrar .

( oj idag hände nåt läskigt . då jag skulle sträcka på mej bakåt , med armarna . hände något . jag trodde revbenen under bysten sprack eller bröts av . jag kunde inte andas och värken for bakåt till ryggen . usch så läskigt det var . jag fick panik . och alla bara stirrade på mej då jag skrek och sa att jag skulle lägga upp armarna för att få luft . efter en stund började det ta mindre och mindre sjukt . sen for det bort . men så skulle jag kolla bakåt och så kom samma värk i nacken .. någon som vet vad jag fick för fel?)

men puss på er
-sassa


Kommentarer
Postat av: Anonym

har flickan betalat halsbandet ännu? Ni skriver ju ingenting mera om bråket! Hon är ju aktist rätt så korkad som inte betalar.....

2010-04-27 @ 17:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback