hejsan !

idag är det tordag . jag är trött , utan smink ..,
han på internatet fick inte skulden . rektorn och kuratorn var på hans sida . han bad om ursäkt men iaf . det var inte från hjärtat .
gah .
igår var jag med alexa på stan . och så före på dagen läste jag ur min nya bok " guccikriget" .
skitbra bok ! så somnade jag och vaknade då en störd tjej ringde .
så hade hon tjejen sagt åt netti att om netti dricker på dansgalan så får hon inte komma till himmlen och då får hon aldrig träffa mamma sin igen ! hur j*vla dum får man va ???
hon är så störd . jag blir så himmla arg !!!!!!! varför skulle inte netti få träffa mamma sin igenn , det är ju 100 % sekärt ! Jag kommer få träffa min pappa  igenn .


nåmen iaf så ska jag göra nåt med några bilder nu . vi syns . hadet så bra
krramar .

boken . en ecklig jag läser en underbar bok


måne på vespa




Mia e en sötis





en bild genom stan



en sötkorv



en söt alexandra

internatet


hahha jag 80 tals chic




fyyy


en söt simone

Kommentarer
Postat av: johanna

vaför lägger du upp en bild på dig som du tycker du ser äcklig ut på? ¨säjr bara som tu sa åt me! ^o)

2010-04-15 @ 15:48:45
URL: http://nannaxd.blogg.se/
Postat av: Sanne

Va?? Har nån sagt så åt Netti...på allvar??? Voi halleluja!!! Klart att hon får träffa mammma igen. Int fan hänger det nu på om hon dricker på dansgalan eller int.. håhåjajaaa.. kram åt Netti och Sassa <3

2010-04-15 @ 21:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback