godnatt alla

nu ska jag se film med andré och sen sova . vi ska se nyckels till friheten.
det är en fängelsefilm sa andré . ja brukar inte se såna filmer dom brukar inte vara så bra . inte min smak .
men ja ska se den nu för hans skull . och för att det är mysigt att se film med killen min :)
och så har jag ju en orsak till att övertala  honom att komma me på bio och se sex and the city 2 ;) hehehe .
Micho och jag har planerat att tvinga med killarna . lyckas vi inte måste vi väl gå själv :(
jag har väl inte så mycket att komma med , annat än att jag somnade direkt efetr jag hade skrivit sista blogginlägget . puh. skulle bara sova en timme , men nej , jag sov till 20 över 10 :(:(
nu ska vi se film
kramar
-sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback