Godmorgon lördag

okej , jag vaknade precis .
ligger brever datorn i andrés säng . så ni får ursäkta om det blir stav fel eller sånt .
för jag är trött ännu , men har ingen lust att sova .
klockan 1 kommer mamma efetr mej , så ska jag till Helenas , min kusin Hannah :)
sen blir det att bara vara hemma och sen vänta på att André kommer så jag hinner va med honom .
så bär det att till tjej kväll i jeppis , kul ! :):):)
så kommer jag hem en 1-2 tiden på natten , eftersom det är typ ända bussen man slipper med . så förhoppningsvis är min pojkvän hos oss . med jeremias :)
vi får se hur det blir .
nu ska jag börja klä på mej och sen gå ner och äta frukost :)
Ha det bra
kramar
-sassa

Jag igår med Anddrés super fina tröja :)


Min sötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback