day to day

Oj jag tycker så synd om vår kompis robbe .
lider så med honom nu just . hans pappa dog för nån dag sedan .
förstår hur jobbigt måste ha det nujust .
Det är så hemskt . varför ska människor som inte äns är gammla dö?
fruktansvärt . tänker på dej robbe !

är u skolan , har rast om en kvart eller en halvtimme .
orkar inte me skola . tråkit . sömnad hela dagen .. doh'
hhjälp mej , vad ska jag ha för tema till min klänning ?

i hälgen e de dansgala i jeppis , kul!
alla dit ! så ska jag till vasa någon dag fredag eller lörda och shoppa till min pojkvän .
Han fyller nästa fredag . ända sedan början på mars har jag funderat på  present , å haft tusen idéér men nu står huvudet bara stilla . skit . men jag har iaf nån ideé kvar :)
jag har en tendens att alltid vara viktitg med presenter , jag vill inte att folk ska bli besvikna på presenten dom får av mej , för jag vet hur jag själv är . så jag kan aldrig bara ta nån hastig present , men det är ju tanken som räknas :)
oj vad jag saknar andrés lillasyster och mamma , har inte träffat dom på länge nu .
och jag saknar min mamma !
får väl träffa dom alla i hälg hoppas jag :)

nu ska jag göra nån nytta .
kram på er alla <3

-sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback