Besviken

Ett av mina favorithalsband lånades ut , till larsmo girl.
tjejen som lånade skulle ge tillbaka det nästa dag , men jag fick tillbaka det 2 veckor senare .
Då jag senast hade det i handen , var det helt silver med helt helt och fint .
det var då just som jag lånade ut det ett av mina favorit halsband , ej mera fetersom man inte kan ha det mera .
jag köte det i början av året , februari tror jag .
då jag fick tillbaka det var det en diamant kula som halva var borta , färgen har blivit nästan brons och det ser ut som piss . Hon vägrar betala för det . jag menar hon kan ju köpa ett nytt till mej och behålla det hon har förstört ...
Jag blir så besviken , då man lånar ut nåt som man får tillbaka söndert eller nåt annat fel på det som fläckar m.m
usch vad jag blir arg . från och med nu då jag lånar ut nåt , så om det går sönder MÅSTE man ersätta det .
jag har alltför många saker som är mina som är söndriga utan att jag förstört dem ..

så här så halsbandet ut då jag köpte det ungefär



Nu ser det ut såhär







det ser bättre ut på bild än i verkligheten faktist , men tack kära du tjejen som förstör och inte kan stå för det ..

Halsbandet kostade 6,95 från H&M , kanske inte så värst dyrt , men ändå . lånar man så ser man till att ge tillbaka det helt .

-s

Kommentarer
Postat av: privat

nicce halsband, ja tror endå int att det var så där stor skillnad som på bilden! det tror ja inte det minsta på...LOL

2010-04-21 @ 20:50:52
Postat av: alexandra

diskret :)

2010-04-22 @ 15:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback