SKOLA

neettiii
kom fram kom fram var än du är ;)
De e tråkit utan dej .

Idaag har vi haft 2 timmar finska och nu 3 timmar ikt . sen har vi 3 timmar gymnastik .
på gympan ska vi först ha 1 timme innebandy sen 2 timmar bowling , på innebandyn är jag ENSAM elev , yes  -.-'
men på bowling kan tydligen alla vara med ? huh .
men iaf tänker jag inte hitta på nån ursäkt att inte va me som jag gjorde i högstadiet . ska få bra betyg nu . :)
sen far jag hem ikväll , hem till vårt gula hus . ska till tandläkaren imårn :s
MEN SEN SKA JAG OCH NATHALIE ( andrés lillasyster) ti vasa på bio , new moon blir det :)
NIIIICE :)

hmmhmm .
detta gör jag just nu .

 jag ser hemsk ut , men ni måste ju få se mitt riktitga jag:)
D&G tröjjan har jag , men svarta shorts och tights till :) och mina björnborg skor . nåjoo .
puss & kram , miss u nets <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback