Nudlar och mätt mage

Har just ätit nudlar , är propp mätt !
väntar på att anetti ska kom . hon kommer en sju tiden.
tills det håller jag på att ladda ner bring it on fight to the finish :)
I LIKE THAT ,
eller va netti , bring it on :)
så sen ska jag ladda ner ;

♣ I hate valentines day
♣Let the right one in / låt den rätte komma in
♣100 girls .

så vi får ju se om dom e nå bra . men bring it on väntar jag spänt på .
De e no min & nettis grej , 10 kilo godis och bring it on filmer .
så ja funderar om ja ska traska iväg till makuuni & köpa godis så kan ju jag ochnetti ha en mysig filmkväll? :)
så netti får lite annat att tänka på iallafall i 2 timmar , och så ska jag sova me netti ikväll .
och vi kommer antagligen att bara prata , men vi får sova igenn det nästa dag i så fall .
ja åså har vi ju matte prov i morgon . Men det tror jag att kommer gå ganska bra . det har iaf gått väldigt bra då vi har räknat :) eller vaa netti .

Netti ;

Du vet att jag menar vad jag säger
Jag vet att du förstår mina ord .
du vet att du är en underbar vän
du vet att du är fin när du ler
jag vet att du är bra som du är .

vi har alltid funnits i samma liv ,
vi har levt i 2 lika världar .
vi har alltid varit bästa vänner ,
kommer alltid att va .
de e ju du och jag

vi har delat på dricka vi har delat på mat .
vi ska finnas vid varandras sida .
vi har betygsatt varandras pojkar ,
vi har hjälpt varandra geneom eld och vatten
vi har räddat varandra från äckliga pojkar ,
men också fallit i samma grop .
vi går aldrig ensamma för vi finns vid varandras sida .
tills döden skiljer oss åt , och en eveghet efter det .♥
NS FÖRALLTID




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback