great day

Jaa, det kan man nog säga ;)
Dagen började med kaffe och smörgås med moster.
Sen for jag till Vasa med storasysters man, för han och 3 små kidsen skulle till Eura så jag satt på med dom då :)
Jag gick till mommos på kaffe, sen kom Jannika dit så gick vi alla 3 ut på stan :)

Och jag blev så arg när jag inte hittade någon klänning jag kunde ha på lilla juls festen imorgon i komossan, the place to be...? eller hur var det.. skämtåsido ;)

Nåja, till sist hittade jag en klänning från H&M, en mörkblå..
Lite småsur var jag över inköpet för jag hade velat ha en röd klänning, hittat och provat röda klänningar hade jag gjort hela dagen men nejgo, dom passade inte.

Så nu får jag nöja mej med den blåa :) eller lila lr vad den än nu är för färg, haha.
Så köpte jag underkläder, mörkråsa i siden var dom också, riktigt snygga :)
Och ett par skor köpte jag också.
Nog är jag riktigt nöjd med mina köp idag :)

Sitter och söker en bild nu på min klänning på h&m's hemsida men hittar tyvärr ingen bild så ni får vänta tills imorgon gott folk, det gäller att ha tålamod :)

Pratar med S nu, jag träffade henne i stan idag också och hon visade sin super heta klänning som hon ska ha imorgon, hon komme va hetast på dansgolvet ;)
Nu ska hon ladda upp en bild på den :)

Love
Neettii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback