EVA

1 år sen idag .

Det var såå länge sen jag såg dej sist .
nångång på början av förra hösten var senast, jag ångrar så att jag inte for med mamma dendär dagen till sjukhuset för att hälsa på . men jag bad henne köpa en fin blommbukett åt dej .
JAG MINNS INTE ENS SENAST JAG SÅG DEJ .
men ändå har jag minnen från de 2 år jag kände dej .
tack för de åren ♥
-
Jag minns när jag var i lövsund med netti och vi åt mat ,
det var i början då jag just hade blivit jätte bra kompis med netti ,
och hur jag beundrade hennes mamma , det liksom sken om henne .
och jag var faktist ganska avundsjuk .
Eva var ju alltid så snäll , så vacker , så BRA !!
jag tänkte alltid att jag skulle bli en sån mamma :)

och jag minns hur rädd jag var när jag skulle hämta mina skor
från nettis , netti var inte hemma , men eva var .
jag vet inte varför men jag var rädd att gå in utan netti .
men så såg jag eva inne , och då kände jag en sån lättnad .
Hon sken som en sol . Och var alltid glad .

Och alltid då jag och netti kom hem efter skolan , gick vi och sov .
eva väckte oss jämt och frågade om vi ville ha kaffe .
och lagade maten så netti skulle få äta direkt hon kom hem .
OCH DET VAR GOD MAT .
och hon brydde sej så om oss . jag kände mej alltid välkommen .

JAG SAKNAR DEJ EVA !
Och Netti behöver dej verkligen .
En ängla mamma . <3

Vila i Frid Eva , 30.11.08

en text jag skrev för ett år sen ;

Minns ännu första gången jag träffade eva ,
Man kände sig så välkommen .
Hon var så vacker och hur snäll som helst .
Minns att allt kändes så bra , och man bara önskade att
man skulle kunna vara som henne , och ha en riktig ängla själ som
hon hade . Hon brydde sig alltid om alla, aldrig gjorde hon någon illa.
Hon ville det bästa , dendär underbara Eva !
Och Jag minns dagen det hemska beskedet kom då jag och netti grät med varandra
i telefonen . Men då visste vi att hon skulle överleva .
Hon var ju den underbara Eva .

Och dagarna gick och eva blev som min andra mamma ,
Fanns alltid där , Alltid lika glad . ALLTID SNÄLL.
Minns hur hon kom in i nettis rum och frågade om man ville ha kaffe.
Åh dendär underbara Eva , Jag vill bli som henne !
E så tacksam att gud gav er Eva , Tänk att ni fick ha en ängel till mamma,
Men jag förstår inte varför dom bästa drabbas och dom dumma överlever .
är u som om man skulle måsta vara hemsk och självisk för att överleva .

Eva var aldrig självisk Hon var ALLTID BÄST <3
Eva Snälla kom tillbaka vill inte att du ska vara död , vill inte att
Netti och hennes syskon skall vara ledsna .
vill att allt ska vara som förr före dendär sjukdomen kom ...

Men kan fortfarande inte fatta att jag aldrig mer får se eva , dendär underbara Eva .
VILA I FRID EVA <3



Jag Önskar er styrka och ork att ta er igenom dethär , Netti , Jannika , fia , sanne , micke , tony , bella , Gunvor, esko och alla andra som stod nära eva <3
Beklagar sorgen :sad:







tack eva för allt du lärt mej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback