29 november

fest igår , var ju superkul !
Jag & nets dansade i princip hela kvällen :)
så himmla kul !
André dansade tillochmed med mej en liten stund .
Men så skulle jag & André hem för att äta , så skulle vi tillbaka sen ,
men på nåt sätt lämnade vi kvar . synd . skulle ha velat dansa hela natten !
men det skulle ändå int ha gått eftersom poliserna kom dit . och då va festen slut .
joo . hahha fick höra att nettis och min rival var i en catfight , hahah .
jeu , far just till internatet . skola imårgon , fyyy . :(
men va kan man .
-
Idag har jag varit med andrés familj till hans mormor och morfar , hans morfar fyllde sjuttio .
så idag har jag ägnat dagen i molpe :)
mmm smörgåstorta ! ^^
bilder från igår kväll kommer senare . men jag har bara bilder från före det blev en riktig fest .
hmm , va synd , men allt kan man ju inte minnas eller ?

men iaf , netti ,
det kommer vara en hemsk dag imårgon .
men du ska veta att jag alltid finns här för dej gumms .

VIla i frid Eva , världens vackraste och underbaraste kvinna !
30.11.08 :'( ♥


många tusentals kramar !
- sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback