-

Nu sitter jag hos syrrans, vi har sett på big brother och nu ser vi på twilight :)
Jag ska tillbringa natten här med henne eftersom lika bra att ha lite sällskap än att sova själv.
Och det skulle ju jag göra i min lägenhet och hon i sitt hus eftersom hennes man och kidsen är i Eura.

Här på denna dator finns så mycket vackra bilder på mamma, så härligt att se på dem.
Härligt men på samma gång gör det ont att bara kunna se på bilder och minnas henne..

Jag saknar S jätte mycket, jag behöver henne!
Så jäkla mycket nu just.
Imorgon får jag prata ut med henne och om jag har en sån tur så sover hon med mig också så jag inte behöver sova ensam, för maddrömmar och tårar kommer det finnas för mycket av imorgon natt.
Och det skulle jag faktiskt aldrig klara av ensam.


Men vi hörs imorgon om inte senare inatt igen, jag är ju endå som sagt en nattuggla ;)

KRAM
Neettii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback