trötter

Igår på natten kom Tuubi hit och sedan kom Michael Robban och Miili hit också :)
Dom for hem en halv 3 tiden kanske..
5 tiden gick jag och Johanna i säng, ojoj ;)

Halv 8 imårse kom pappa och väckte mig, jag var så förbannad för jag var så jäkla trött.
Men upp steg jag, drog på mig kläder, fixade kaffe och så iväg till Oravais till tandläkaren :(
Trött sur och irriterad var jag och när tandläkaren sa att de ska dra ut en tand blev hela jag förskräckt, trodde aldrig att tårarna skulle ta slut men det gick bra till sist.
Haha tandläkaren sa att hon hade sett hur jag skakade :D

När jag kom hem gick jag o sov, vaknade 3 tiden..
Johanna måste ha haft väldigt trååkigt så länge jag soov.
Vi fixade mat, makaroner och maleköttsås.
Sedan såg vi på en film som kom från tv och jag somnade som vanligt, haha!
Väcktes av att Daniel ringde, pratade med honom en stund och sedan gick jag i duschen.
Om 1 timme börjar en film på tv som vi ska se på.

Imorgon åker vi till Larsmo med en buss 11:10.
Så jag är antagligen inte på datorn där, och jag ska sova där ända till söndag så det blir uppdatering för mig först på söndag eller måndag då jag är vid internatet.
Så jag önskar er alla läsare GOTT NYTT ÅR i förskott ;)

Menmen, ha det bäst!

Kram
Neettii
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback