torsdag-måndag

Torsdag:

Jag skrev ju redan om hur min julafton hade varit, på kvällen kom Daniels mamma och pappa och Johanna efter mig ända till Maxmo, det uppskattades väldigt mycket! :) TACK!!
Då vi kom dit gav vi julklapparna till varandra :)
Av Daniel fick jag:
En jätte skön och härlig filt
Ett rött doftljus
En röd mugg som det stod en jätte söt text på
En liten lampa
En geisha låda


Och av Johanna fick jag en jätte fin korg full med godis ;)
Och av deras föräldrar fick jag ckså godis :)
Tack så hemskt mycket!

På kvällen var vi med Alice hela kvällen och natten :)
Jag och Daniel for och sova först halv 6 tiden på morgonen, haha ;)

Fredag:
Var vi med Alice och Ida :)
Hade jätte roligt :)
Halv 5 på morgonen när Daniel just hade kommit hem så väckte han mig, haha jag var heelt i sömnen ;) Men vi låg och goosade ganska länge, 6 tiden somnade jag om igen :)

Lördag:
Var vi till bönhuset, Johanna kom inte med så jag var dit med Daniel och Jimmy.
Sedan åkte vi till deras mommo och moffa, det var jätte roligt :)
Senare på kvällen kom Alice så var vi med henne, vi gick sent på kvällen/natten till hennes också ;)
Sen gick jag och Johanna hem :)

Söndag:
Var till bönhuset idag också, denna gång kom Johanna med :)
Vi var ut och gå i skogen, skulle gå i skidspåret med det var så otroligt med snö så vi gick hem tillbaka ;)
På kvällen packade jag och johanna våra saker så kom pappa efter oss.
När vi kom till mig så såg vi på tv, var på datorn osv...
Gick och sov en 4 tiden, haha ;)

Måndag (idag):
Steg vi upp en 2 tiden, åt morgonmål och drack kaffe.
Nu är vi hos min syster, har druckit kaffe just.. :)

Skriver mera ikväll kanske.
Neettii





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback