text me and I text you back

Igår somnade jag redan 8 tiden, för S hade somnat i min säng då hon hade sett på wild child så jag blev såååå trött när jag såg på henne så jag gick och soov i hennes säng då ;)
Vaknade 11 tiden, hade drömt en massaa marddrömmar! :(

Men somnade igen en 12 tiden, så steg jag upp imårse 6 så jag skulle hinna i duschen :)
Skoldagen har varit bra, från morgonen fixade vi våra kransar som vi ska ha på lucia och 10 till 11 övade vi lucia så var det mat och sedan hade beklädnads avdelningen en liten julfest med glögg, pepparkakor, bulla och godis ;) Och förstås fick vi alla varsin julklapp av 2 väldigt snygga tomtar som kom, haha trodde nog jag skulle skratta ihjäl mig vissa gånger ;)
Annars jätte trevligt sällskap :)

Men 45 minuter blev det övertid, vi skulle egentligen ha slutat 12:45..
Sen när julfesten var klar så klippte jag och sassa ut mönstret i tyg foder och mellanlägg.

Nu är jag otroligt trött, men S ska verkligen ha med mig på café ;)
Finska prov imorgon + en massa uppgifter i finska ska inlämnas imorgon :( jobbigt!!

Neettii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback