still breathing

Jag, S, André, Tommy, Jonny och Mattus for på café idag, trevligt sällskap :)
Sen for boysen till Citymarket så jag och S gick till Lindex och provade en massa kläder så länge :)
Bilder kommer här under.

Sen när vi kom till internatet tillbaka lagade jag och S finska uppgiften, men provet orkade vi inte läsa på.
Det ska jag gå igenom före jag somnar, jag är ju ändå halvt tvåspråkig så finska är inte svårt :)

Men nu ska jag ladda upp bilder från dagen.
Sen tvätta ansiktet och borsta tänderna, läsa på finska tills mina ögon inte orkar mer så finner jag min skönhetssömn och drömmer om D :)

Imrn får ja va me miiiin D, tycker om dej så myki <3


Danti :)


MEN NU fungerar det inte att ladda upp bilder här som vanligt så ända bilden jag fick upp var på Danti, men jag lägger in imorgon :) om det funkkar då..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback