So fetch

hihii . jag har riktig julfeelis :)
hihihi . God jul .
bara 23 dagar kvar ;o
Väntar med spänning . och snart ska vi köpa julklappar :)
de blir nice !

Jag bara älskar att köpa julklappar .
men jaa .

Mammas present har jag klar , eller inte klar men klart vad det kommer att bli . den blir från både mej och netti :)
Så till nettis familj har vi också klart .
till min lillebror ska jag köpa nåt från clas olsson .
till syster ska jag köpa nåt flickigt , nämen jag har mina ideér .
till André har jag faktist igenn aning , man vill ju att han ska bli supernöjd och då blir det så himmla svårt för då blir man rädd att han ska bli besviken . och då blir jag besviken på mej sjäölv . nämen de e svårt att köpa åt pojkvänner . åt mormor & morfar ska jag sy nåt . men int vet jaa . ja kommer no på nåt , ska börja julhandla nu . ska köpa nå lite varje vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback