snösnösnö

Jag blir galen, det bara snöar och snöar.. Det slutar ju aldrig!

Visst är det fint med snö men jag avskyr snön sådär annars..

 

Idag gick jag ju som sagt med mina 3 systrar och mommo på stan, jätte trevligt! :)

Träffade också S på stan vi rökte en cigg och funderade en stund :)

Pappa kom en halv 6 tiden så då for pappa och jag till gigantti och la undan en kamera åt mig, pappa ska fara efter den imorgon åt mig! DEN ÄR RÖD, jag är överlycklig. Jag älskar röd och har alltid velat ha en röd kamera ;) Nu är min önskan uppfylld, nice!

 

Så då kommer jag nog att uppdatera mycket med bilder tror jag ;) Då blir det också kanske lite roligare för er kära läsare att följa vår blogg, det är ju ett STORT plus :)

 

Ikväll ska jag inte göra något speciellt, om 1 timme börjar andra avenyn :)

Så då blir det andra avenyn och chips, det gillar vi ju.

 

Mer har jag inte att säga, hörs imorgon om inte ännu ikväll :)

 

Kramisar!

Neettii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback