Shopping

Idag steg jag upp 10 , utan plattat hår ( eftersom min plattång is gone) for jag till stan (vasa) . med André, mamma och min lillebror . köpte tyger till klänningen (klänningarna) jag & nets ska sy till julfesten . dom kommer bli samma modell , ungefär likadana men olika färger . Eftersom netti inte skulle till stan iaf så skulle jag köpa tyg . hon ska ha röd klänning , så hittade jag ett tyg som var vinrött , ringde netti och förklarade . netti kommer se sitt tyg på samma gång som ni gör , hoppas du gillar det nets . sen gick jag och hjälpte andré välja byxor . tog lääänge eftersom vartända gång vi hittade ett pra par så var dom för stora , men tillsist tog han dom som jag tyckte var skitsnygga , han verkade inte gilla dom såå mycket . men jag e nöjd , har ju världens snyggaste pojkvän :)
-
nåjo , sen for jag och köpte byxor , eller jag la undan . så for vi till rax , hela familjen.
efter att vi ätit kom mamma med mej till  vero moda , köpte byxor , en tubtop , och e stickad tröja :)
jag är nöjd . sen for vi till city market och handlade . det var min dag .
( skrev en himmla lång uppsats ...)
nåjoo . ska just gå i badet , sen ska vi ha hemma mys :)

ja just det , jag tror jag har fixat lia plats nu :) kaanske .
puss och kram på er alla sötnosar där ute
-Sassa


här kommer bilderna på dagens inköp ;

nettis tyg !



mitt tyg .


tubtopp , only . ( veromoda) 24,95


cardigan , veromoda , 29,95
byxor , veromoda, 49,95
örhängen 3,95 st.



'det var det . ha det bra . puss och kram .


Måste bara skriva en sak till , netti har en systerdotter som är världens sötaste .
hon kopierar netti , och hon saknar mej .
miss u gullunge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback