Prov , fysjutton.

Usch , min började verkligen bra .
steg upp 10 före sju , klockan sju gick jag i duchen .
jag var på så himmla bra humör hela morgonen .
sa det till och med till netti " idaa kommer jag att va glad :)"
så kom man till skolan och där fick man gå till stora auditoriet "messkär" och se på film ,
coco chanel , den var såå bra , höll på i tre timmar men det var bara kul .
och jag och netti satt på översta raden , stor duk där nere , var som att va på bio . ända som saknades var popcornen :D

nå sen hade vi matrast och så kom provet , och det gick HELT ÅT SKOGEN !
fyyyyyyyyyyyyyyyy . jag är så arg , skulle egentligen sluta nu , men vi skall vara och sy julfestklänningen , måste väl typ ha färdigt den idag ,
never gonna happen ( vart for mitt glada humör ?)
Vart mit glada hgumör for ? JO TILL ETT PROV SOM SKET SIG HELT TOTALT , jag fick totally black out .
GAAAAAAAAAAAH jag är så arg , har inte lust att sy nån klänning jag vill hem till mitt rum och ligga på sängen och tjura hela J*vla dagen !
JAG ÄR ARG , men klänningen ska jag banne mej ha klart , annars kommer hela jullovet vara förstört .
JAG SKA BANNE MEJ HA KLART KLÄNNINGEN
Hejdå !

kramar .
-saasssaaa

just det , jag har jmu sångleketion idag också .. kul men hur ska jag hinna ?
nåjoo , hinna det ska jag .
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback